Wednesday, August 31, 2011

Raya ke 2

Hari ni 31/08/2011 adalah hari merdeka dan hari raya ke 2... di kesempatan ini aku ucapkan selamat hari merdeka kepada semua...bersyukur kita kerana dapat hidup di bumi Malaysia yang aman damai ni. Jika kita lihat negara Libya skang, asyik berperang dan berbunuhan sesama sendiri.

Aku masih lagi batuk dan demam... Petang tadi round sungai petani nak cari klinik tapi semua klinik tutup.. Klinik cina dan india pun tutup sebab menyambut raya. Terpaksalah makan ubat batuk beli di farmasi tapi still tak elok2 gak..

Malam ini aku, wife n my putri tidur di rumah kami di Taman Merbau, Sg Petani. Rumah ni aku jadikan Homestay, dan penyewa homestay baru je keluar petang tadi... Bercerita pasal homestay ni panjang ceritanya, nanti aku ceritakan dalam posts yang lain... Nak tengok gambar homsetay boleh lawat blog yang wife aku buat iaitu putrihomestay.blogspot.com.

Skang ni aku sedang menaip di tepi anak aku yang tidur golek2 tepi aku..seronok bila jumpa anak ni... ye la, OBJ katakan.... biasa jumpa setakat 2-3 hari je, kali ni aku cuti seminggu so aku dapat lihat keseronokan anak aku wpun dia masih kecil... semua perkara dia minta aku buat seperti pakaikan pampers, bancuhkan susu dan suap dia makan... memang ada sedikit kebenaran yang anak perempuan ni rapat ngan papa dia..

No comments:

Post a Comment